9189_10201582862690991_2389863316629950396_n

imagesSunt onorat de faptul ca propunerea de candidatura este sustinuta de catre copresedintele PNL Maramures, domnul Ovidiu Nemes, de catre colegii liberali din comunele Poienile de sub Munte, Repedea, Ruscova, Leordina, Petrova, Bistra, presedinti de organizatii, primari si viceprimari si de catre colegii liberali din conducerea PNL Maramures.

Sunt onorat de faptul ca am fost promovat pe un loc eligibil, de catre PNL, cel mai mare partid din Romania. Consider ca plasarea mea, printre primii 5 candidati pe lista de candidati PNL pentru Consiliul Judetean Maramures, este in primul rand  o dovada de respect, pentru alegatorii din zona Valea Ruscovei, Leordina, Petrova, Bistra, zona pe care m-am straduit sa o reprezint onorabil si in acest mandat.

In viitorul Consiliu Judetean, imi propun sa  reprezint, in primul rand, interesele generale ale maramuresenilor, sa contribui la aplicarea planului de dezvoltare a judetului Maramures, propus de PNL

Imi propun, sa reprezint  in mod special, electoratul maramuresean de nationalitate ucraineana, tinand cont de faptul ca in viitorul Consiliu Judetean, niciun alt partid nu va avea reprezentanti din aceasta zona.

Imi propun sa contribui la dezvoltarea comunitatilor de pe Valea Ruscovei, Leordina, Petrova, Bistra, impreuna cu primarii liberali din aceasta zona, pentru ca sunt convins de faptul ca in aceasta zona PNL va castiga detasat alegerile locale.

Provenind din PNTCD, intentionez sa-i reprezint si pe taranistii  maramureseni veritabili, condusi de Gheorghe Siman, pe cei care nu au depus liste de candidati, deoarece nu au dorit sa-l urmeze pe Aurelian Pavelescu si pe reprezentatii sai din Maramures, de fapt niste  “iepuri electorali”  ai lui  Catalin Chereches.

In decursul anilor am desfasurat o activitate politica destul de intensa  in zona relatiei cu mass media locala si in promovarea subiectelor politice in mediul online. Din postura de consilier judetean,  intentionez sa  acord in continuare o atentie speciala utilizatorilor de internet,  tineri sau mai putin tineri. Imi propun sa discut deschis cu acestia problemele legate de administrarea Maramuresului.

„Liber sunt nesupus iar deasupra mea doar Dumnezeu va sta”  suna  versurile vechiului imn al PNL.  Cu acest gand voi intra in campania electorala, alaturi de maramureseni, alaturi de toti colegii mei din PNL, convins fiind ca judetul nostru, sub o administratie liberala, poate deveni unul de exceptie.

13096349_10201734309117057_9121482069533574021_n