9189_10201582862690991_2389863316629950396_n

imagesConform Statutului PNL, candidatura mea pentru un nou mandat de consilier judetean este in curs de evaluare si de validare. Conducerea PNL Maramures urmeaza sa decida daca voi candida sau nu.

Pana atunci, in forurile statutare ale PNL Maramures au fost stabilite in mod transparent, obiectivele electorale pentru alegerile locale din 5 iunie 2016. Obiectivul electoral stabilit pentru comuna mea natala, Poienile de sub Munte, este de 1300 de voturi pentru Consiliul Judetean. Este mult, este putin? Eu spun ca este un obiectiv realizabil.

Chiar daca in mandatul care se incheie, nu am realizat tot ce mi-am propus, eu cred ca am reprezentat cu cinste electoratul maramuresan si am facut tot ce a stat in puterea si priceperea mea pentru dezvoltarea durabila a judetului, a zonei, inclusiv a celei mai mari comune din Maramures.

Consider realizabil si obiectivul electoral stabilit pentru toata zona „Valea Ruscovei-Leordina” cat si pentru intreg judetul Maramures.

PNL este un partid mare si va castiga alegerile in Maramures, pentru ca are oameni pregatiti sa puna in aplicare Programul de dezvoltare durabila a judetului  pentru perioada 2016-2020.