drum-reabilitat-de-cnadrPasul Gutai a fost inchis mai bine de o luna pentru a permite executarea lucrarilor de modernizare, in pace si in liniste deplina. Prefectul a promis ca va fi un drum fain. Dupa redeschiderea circulatiei, soferii au avut un soc mai mare de cat socul provocat de o amenda pentru neachitarea rovignetei. Au gasit un drum neterminat,  denivelat,  cu asfalt turnat probabil cu lopata si batucit cu maiul de fag,  cu „santuri de aparare pe toata linia”  de parca ar fi fost sapate de haiducii lui Pintea Viteazul.

Baiul este ca la inchiderea drumului, fiind luat la rost de un grup de cetateni din Maramuresul Istoric, am mers si eu pe mana prefectului si le-am promis oamenilor ca ocolirea Pasului Gutai, merita sa fie facuta. Nu a meritat si acum va trebui sa-mi cer scuze de la conjudetenii mei,  desi nu am nicio responsabilitate in calitate de consilier judetean, in materie de drumuri nationale.  Consilierii judeteni raspund de drumul judetean Baia Sprie-Barsana, iar acolo lucrurile merg destul de bine, in afara faptului ca la Cavnic ne incurca firma care executa lucrarile de canalizare, o firma care se pare ca „s-a antrenat” in Afganistan, daca luam in considerare ritmul lucrarilor, marimea si forma gropilor produse pe carosabilul din oras.

Stiu, urmeaza campania electorala, iar domnul senator Pop Liviu Marian va promite din nou tunel pe sub Gutai. M-am lecuit, nu mai cred nicio promisiune facuta de PSD-isti. De fapt, PSD-istii maramureseni nu respecta nici macar promisiunile facute in propriul partid. La alegerile pentru presedintia PSD, i-au promis lui Dragnea 100% din voturi si au „adunat” doar 98,5%.  Se va lasa cu sanctiuni dure in PSD Maramures, cred ca vor fi pusi sa sape tunelul pe sub Gutai, cu lingura, dar asta nu este treaba mea.