dolhapocora

Dupa Congresul PNL din 27-28 iunie 2014, scriam intr-un articol urmatoarele: Incolo, declar sincer ca am votat liber, fara sa fiu fortat de cineva si fara sa tin cont neaparat de continutul celebrelor biletele. Asa se intampla ca am votat si  cativa candidati care nu au castigat un loc de vicepresedinte: Mircea Dolha, Cristina Pocora, Radu Zlati. Pentru functia de presedinte am votat cu Klaus Iohannis.

La nici un an de la Congres, se dovedeste ca votul meu nu a fost risipit:) Doi dintre liderii PNL pe care i-am votat atunci au ajuns vicepresedinti, Mircea Dolha si Cristina Pocora. Doi oameni seriosi si energici. Consider ca noii vicepresedinti  sunt un real castig pentru conducerea PNL. In plus, consider ca PNL Maramures, merita sa fie reprezentat in forurile conducerii centrale.

Conducerea PNL a decis, miercuri, ca Mircea Dolha, Cristina Pocora şi Iulian Dumitrescu să ocupe funcţii de vicepreşedinţi ai partidului, pe locurile libere lăsate de Alina Gorghiu, Eduard Hellvig şi Florin Ţurcanu.