Beuca3La initiativa presedintelui PNL Maramures, Ovidiu Nemes, Joi 7 august 2014, la Calinesti, Maramures,  a avut loc prima intalnire intre primarii, viceprimarii, consilierii judeteni si liderii politici judeteni, apartinand PNL si PDL.

La Calinesti m-am reintalnit cu fostii mei adversari politici, actuali parteneri in ACL si viitori colegi de partid in PNL-ul mare.

Nu mi-a fost greu deloc sa ”bat palma” cu  liderul PDL Maramures, tinand cont de faptul ca, desi de-a lungul timpului  am avut numeroase  dispute politice cu Mircea Man, acestea  nu au trecut de limita bunului simt. Nu vreau sa fiu ipocrit si recunosc ca l-am criticat deseori pe Mircea Man, un adversar politic redutabil. Pastrand proportiile,  pot sa spun ca nu am mimat lupta politica, asa cum face  de exemplu,  Calin Popescu Tariceanu  in relatia cu Victor Ponta. Eu cred ca intr-un sistem politic democratic,  lupta politica trebuie sa fie reala, nu simulata,  iar odata ce devii parte a unei aliante politice,  trebuie sa-ti respecti angajamentele asumate.

Sunt convins de faptul ca ma voi intelege foarte bine cu noii mei colegi. La Calinesti am vazut o echipa ACL redutabila, agresiva in sensul bun al cuvantului, echipa capabila sa  depaseasca  detasat PSD-ul, la alegerile prezidentiale.