10463040_4435655947112_1300836658450703760_n

La Congres, am stat de vorba cu foarte multi colegi din toata tara, prieteni mai vechi sau mai noi. lideri politici de la nivel judetean sau de la nivel central, prieteni virtuali de pe facebook, oameni pe care i-am intalnit pentru prima oara in carne si oase in sala Congresului. Din discutiile purtate  am constatat ca niciun liberal nu va accepta disparitia PNL, un partid cu o vechime de 14 decenii. Partenerii nostri politici din PDL ar trebui sa inteleaga acest lucru. Eu cred ca viitorii nostri colegi ar trebui sa fie mandri ca dupa comasare, vor face parte dintr-un mare partid de dreapta denumit PNL.

PNL are doi prezidentiabili foarte puternici, Klaus Iohannis si Crin Antonescu. Ceea ce m-a interesat pe mine a fost sa aflu cum vad delegatii la Congres aceasta situatie. Din ce am observat, liberalii sunt interesati sa fie lansat in cursa,  candidatul cel mai bun. Parerea mea este ca atat Klaus Iohannis cat si Crin Antonescu vor accepta decizia ce va fi luata in Delegatia Permanenta a PNL, oricare ar fi aceasta.

Incolo, declar sincer ca am votat liber, fara sa fiu fortat de cineva si  fara sa tin cont neaparat de continutul celebrelor biletele. Asa se intampla ca am votat si  cativa candidati care nu au castigat un loc de vicepresedinte: Mircea Dolha, Cristina Pocora, Radu Zlati. Pentru functia de presedinte am votat cu Klaus Iohannis.