index

sigla-Partidului-Popular-European.-foto-vestul.ro_

Trecerea PNL la PPE, este un lucru foarte bun, numai daca ne gandim la faptul ca liberalii nu vor mai fi nevoiti sa fie alaturi de cei care sustin initiative profund anticrestine, de tipul raportului Lunacek.

Fuziunea cu PDL, este de asemenea un lucru foarte bun. Conditia este ca denumirea viitorului partid de dreapta sa fie PNL. Eu cred ca noii nostri parteneri vor  intelege ca PNL este  o instituţie de patrimoniu istoric ce nu se poate pierde. Dupa parerea mea, se pot discuta variante de completare a semnului permanent sau a semnului electoral al partidului rezultat din fuziunea PNL cu PDL, cu mentiunea ca Partidul National Liberal foloseste inca din alegerile legislative din 1932, simbolul electoral al “Sagetii Liberale”

UPDATE

Crin Antonescu, Realitatea TV, 02 iunie 2014: „Ce intenţionez foarte serios să fac, este să sprijin candidatura lui Klaus Iohannis dacă el va fi, a contracandidatului domnului Ponta şi PSD-ului, cu tot ce am eu în această campanie”

Asa ar trebui sa procedeze toti membrii si simpatizantii viitorului partid de dreapta ce va rezulta din comasarea PNL cu PDL. Eu unul asa voi face.