pnl2-800x487

crin_antonescu_iohannis_ed53516ee2La nivelul conducerii centrale a PSD nu  prea exista recunostinta si onoare. Recunosc, personal mi-am dat seama de acest lucru mai tarziu decat altii. Dupa ce noi liberalii, l-am sustinut pe Mircea Geoana, chiar  mai mult decat ar fi meritat, dupa ce ne-am tinut de cuvant si  am contribuit din plin la  „instalarea”  lui Victor Ponta in fotoliul de prim-ministru, fostii nostri parteneri, ne-au „rasplatit” prin refuzul sustinerii candidaturii lui Crin Antonescu la presedintia Romaniei si neacceptarea lui Klaus Iohannis in functia de vicepremier.

Din vina lui Victor Ponta, nu mai exista USL. Nu-i bai, viata merge inainte. Tandemul liberal Antonescu-Iohannis, este unul de succes si va avea un cuvant greu de spus in anul 2014. PNL este un partid mare, format  din oameni liberi, supusi numai lui Dumnezeu. Asa suna imnul PNL:

