51542f2d95f9cf6c32000030

Colegii din PSD au infiintat „un USL mai mic”. Prin infiintarea USD, este vizibila intentia PSD-ului de a prelua capitalul electoral al USL. Fara „sageata liberala” in cadrul siglei, va fi greu sa sustina ca USD=USL. Sunt convins ca liberalii isi vor respecta cuvantul pana la capat, sustinand Guvernul Ponta. Ce vor face PSD-istii? Habar nu am. Sunt imprevizibili. Mai nou le este „frica” de Iohannis. Oricum „de ce ti-e frica, nu scapi” tandemul liberal Antonescu-Iohannis, este unul de succes si va avea un cuvant greu de spus in anul 2014.

Personal,  le spun colegilor PSD-isti, ca noi cei din PNL, ne-am tinut de cuvant si asta nu de ieri de azi, ci din decembrie 2009, de atunci de cand, in turul doi, l-am sustinut cu toate fortele pe Mircea Geoana. Tin minte ca m-am intalnit in campanie,  cu Anton Rohian, vicepresedinte PSD Maramures la acea vreme.  Anton Rohian a zambit cand m-a vazut impartind pliante cu Mircea Geoana. Tin minte ca in campania de sustinere a lui Mircea Geoana, veneau oamenii de pe Valea Ruscovei si ma intrebau mirati, daca este adevarat ca il sustin pe Mircea Geoana, cunoscut fiind ca vechi membru al unui partid istoric. Le raspundeam foarte hotarat ca,  da, il sustin din convingere pe Mircea Geoana.

Noi, liberalii, ne-am tinut de cuvant si l-am sustinut pe Victor Ponta pentru a ajunge prim-ministru. Este adevarat si faptul ca ne-am respectat cuvantul dat la Congres si nu am “coabitat” cu Traian Basescu. Am respectat pe deplin  vointa oamenilor care au votat pentru demiterea presedintelui si sunt convins ca electoratul va aprecia acest lucru.