Tinand cont de faptul ca timp 15 ani am fost  membru al PNTCD, nu a avut cum sa nu-mi placa urmatorul pasaj din discursul presedintelui PNL, Crin Antonescu, discurs tinut in fata tinerilor liberali, prezenti sambata 28 septembrie 2013, la Sighetu Marmatiei:

Noi nu am putut să așezam, dacă nu prin lege, prin atitudine publică, o cenzură de rușine, pentru ca să nu mai auzim, așa cum am auzit, nu mai auzim ,îmi pare și mă bucur, dar până nu demult, elogii nerușinate ale comunismului, ale dictaturii, atacuri mizerabile împotriva chiar acestor martiri, împotriva unor martiri care chiar au supraviețuit, Corneliu Coposu de exemplu, pentru că poate cei care sunteți mai tineri, nu știți: de ani buni, slavă Domnului, Corneliu Coposu este un punct de consens respectuos în România.

Istoria aceasta are un început și acel început este moartea lui Corneliu Coposu, pentru că în cei câțiva ani cât Corneliu Coposu a trăit printre noi, a spus cuvântul său, cu câtă putere îi mai rămăsese după o viață cumplită, pentru a ajuta la construirea democrației, a fost denigrat, a fost scos într-un tab de furia mulțimii, chipurile, din sediu, a fost batjocorit în continuare după tot ceea ce se întâmplase.

Respectul general pentru Corneliu Coposu după un „bun” obicei de-al nostru, a început după ce a murit. Când nu a mai deranjat pe nimeni, Corneliu Coposu a devenit un monument, un obiect de respect, ba chiar de pioasă închinare.

Or în timpul acesta, oameni care au suferit la fel de mult, fără a fi lideri politici, oameni obișnuiți, oameni necăjiți toată viața lor, au umblat și umblă printre noi, nebăgați în seamă, desconsiderați, în fond, și ducându-și zilele de pe o zi pe alta cu 400 de lei.

Criminalii sunt, i-ați văzut, și stăm și ne învârtim și ne gândim, și se gândesc marii reprezentanți ai justiție din această țara, cum să facă ei, totuși să poată să îi aducă pe acești oameni în fața instanțelor. Și slavă Domnului văd că începe să se întâmple…”

Intr-o sala arhiplina, am ascultat si eu, alaturi de tinerii liberali, discursul de exceptie al presedintelui PNL Crin Antonescu:

1233489_10151911800778307_1984454827_n