avantul-barsana

Steaua Bucureşti va întâlni ”Avântul”  Bârsana în faza 16-imilor Cupei României. Echipa maramureseana evoluează în Liga a IV-a. Meciul se va disputa într-o singură manşă, joi 26 septembrie,  de la ora  20.30, fiind transmis in direct de PRO TV. Trebuie sa recunoastem ca este un meci istoric. Olimpia Satu-Mare şi Gloria Bistriţa sunt doar două dintre echipele care au fost eliminate de ”Avantul” Barsana.

Cativa prieteni din Barsana, m-au rugat sa sustin la nivelul Consiliului Judetean, aprobarea unui proiect de finantare nerambursabila a Asociatiei  Sportive ”Avantul” Barsana. In luna iulie, Consiliul Judetean Maramures a aprobat 500000 de lei pentru finantarea nerambursabila a unor proiecte din domeniul sportului. Asociatia Sportiva ”Avantul” Barsana,  nu a solicitat finantare  la prima sesiune.  Evident ca la viitoarea sesiune de finantare, baietii de la ”Avantul” vor avea sprijinul meu,  indiferent de rezultatul meciului de pe Ghencea.

Sper din tot sufletul ca Steaua sa-i bata pe cei de la Schalke si Chelsea, dar sa piarda la limita  cu Avantul Barsana.

”Invartita oilor din  Barsana” este dedicatia mea pentru stelisti. Sunt convins ca o sa-i placa si lui Gigi Becali:

UPDATE:  Inainte de meciul istoric, Steaua-Avantul Barsana,  s-au produs cateva modificari si se cuvin cateva precizari:

1. Steaua a pierdut meciul cu Schalke. Noi, maramuresenii,  nu avem niciun amestec in treaba asta.

2. Meciul Steaua-Avantul Barsana, nu se va desfasura in Ghencea ci pe stadionul din Berceni. Nu am prea inteles „modificarea” locatiei.  Nu cred ca era fain,  daca meciul ar fi fost programat sa se desfasoare pe terenul din Barsana, iar inainte de meci, maramuresenii sa-i  fi trimis pe stelisti sa joace pe islazul comunal din Stramtura,  fanii stelisti  fiind nevoiti sa urmareasca meciul  cocotati in prunii de pe margine.

3. Pe PRO TV, ruleaza de cateva zile un PROMO, potrivit caruia, Steaua are de gand sa bata Avantul cu 13-0. Cred ca stelistii  confunda Avantul Barsana cu Brisca Sarasau. 

UPDATE- PRELUNGIRI

Am intarziat putin cu UPDATE-ul pentru ca si noi in PNL Maramures avem niste ”meciuri” putin mai dure, meciuri care sper sa le rezolvam ”la masa verde”. Steaua nu a marcat nicio treime din golurile promise, maramuresenii s-au aparat eroic si au pierdut onorabil. In plus, Steaua a trimis in teren rezervele, jucatori tineri, plini de energie, cu o dorinta extraordinara de afirmare, pentru a prinde un loc in primul 11. Alta ar fi fost situatia daca Steaua ar fi trimis in teren vedetele, obosite dupa actiunile de socializare din cluburile de noapte. In orice caz Maramuresul a avut de castigat foarte mult  de pe urma acestui meci. Iata si imnul:

UPDATE 3

M-am tinut de cuvant atat eu ca si colegii mei din Consiliul Judetean. In articol am promis faptul ca voi sprijini AS Avantul Barsana in vederea obtinerii de fonduri de la CJ. Ieri, 30 septembrie 2013, impreuna cu toti colegii mei din CJ, am votat repartizarea pentru comuna Barsana,  a unor fonduri  suplimentare care includ  sume  necesare pentru acoperirea unor cheltuieli  efectuate de AS  Avantul Barsana.