549892_471321402940824_703914486_n

DSC01764

Vineri, 29 martie 2013, in calitate de consilier judetean, invitat al primarului comunei, Stefan Oncea (PNL),  am participat  la sedinta Consiliului Local Poienile de sub Munte.

Sedinta Consiliului Local a avut urmatoarea ordine de zi:

1. Raport anual de activitate pe anul 2012 al comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al comunei Poienile de sub Munte – prezentat de cele 4 comisii de specialitate;
2. Raport anual privind starea economică, socială şi de mediu a comunei Poienile de sub Munte – prezentat de domnul primar Oncea Ştefan;
3. Raport asupra situaţiei gestionării bunurilor – prezentat de domnul Oncea Ştefan primarul comunei;
4. Proiect de hotărâre privind modificarea şi completarea anexei la Hotărârea Consiliului Local al comunei Poienile de sub Munte nr. 20/2001 privind însușirea inventarului bunurilor care aparțin domeniului public al al comunei Poienile de sub Munte – iniţiat de domnul Oncea Ştefan primarul comunei;
5. Proiect de hotărâre privind aprobarea notării în Cartea Funciară a dreptului de proprietate public a comunei Poienile de sub Munte – iniţiat de domnul Oncea Ştefan primarul comunei;
6. Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului local al comunei Poienile de sub Munte pe anul 2013 – iniţiat de domnul Oncea Ştefan primarul comunei;
7. Probleme curente.

Referitor la bugetul comunei pe anul 2013, in suma totala de 180 miliarde lei vechi, am aratat  ca este unul  acceptabil,  tinand cont de dificultatile economice intampinate de guvernarea USL. Am prezentat proiectele aflate in portofoliul Consiliului Judetean  si am aratat ca  localitatea va primi in curand, fonduri pentru dezvoltare,  repartizate prin hotarare a Consiliului Judetean Maramures. Evident ca au fost si discutii in contradictoriu, cu liderul PDL din Consiliul Local. Am spus ca este absolut normal  ca opozitia sa critice majoritatea USL din Consiliu Local. Pana la urma, dupa sedinta, ne-am impacat si cu liderul PDL. Mi-a  spus ca nu a fost la Congres, dar daca ar fi ajuns, ar fi votat cu Monica Macovei. Sincer, mi s-a parut cam inofensiv omul lui Mircea Man din Poienile de sub Munte.