In 1990, cand m-am inscris in PNL, carnetul de membru mi-a fost semnat olograf de domnul Radu Campeanu, presedintele PNL de atunci.

M-am reintalnit cu domnul Radu Campeanu, presedinte de onoare al PNL, la Congresul Extraordinar din 22 februarie 2013. De aceasta data legitimatia de delegat la Congres continea un cod de bare ce era scanat in vederea inregistrarii prezentei. Vremurile au evoluat si Partidul National Liberal odata cu ele.

La Congres am votat noul statut al partidului si echipa domnului Crin Antonescu. Consider ca in perioada urmatoare, dezbaterea din interiorul partidului, trebuie să se axeze în jurul bunei guvernări alaturi de partenerii nostri din USL.

In 2014, PNL are o sansa istorica. Aceea de a da presedintele Romaniei, in persoana domnului Crin Antonescu.

PNL este un partid mare.

 antonescu_si_klaus_foto_pnl

campeanu

poza eu

