Exista viata politica  si dupa revenirea lui Traian Basescu la Cotroceni. Asta este foarte clar.

„Basistii”  cred ca USL si in special Crin Antonescu ar fi pierdut. Fals. Nu au pierdut.

Crin Antonescu, presedintele PNL, a avut dreptate. Romania reala, Romania activa politic, l-a demis pe Traian Basescu. Nu au pierdut nici OAMENII care au votat „DA” la Referendum. Este adevarat ca au aflat cu cine au si vor avea  de lucru, pana la eliminarea, prin mijloace democratice, a regimului Basescu: cu un presedinte ilegitim, demis politic de o majoritate coplesitoare, o Curte Constitutionala politizata pana in maduva oaselor, mai politizata chiar  decat Consiliul Judetean din care fac si eu parte,  oficiali occidentali superficiali si aroganti, „organe” ale statului care „asculta si ancheteaza” la comanda politica.

Batalia pentru democratie continua. Asa cum am scris intr-o postare anterioara, de acum incolo, pentru mine, orice “basist” indiferent de functia detinuta, nu mai este adversar politic, este dusman politic si “ma voi lupta” folosind toate mijloacele legale si  democratice, sa-i smulg si ultimul vot pe care l-ar putea obtine, in orice capat de sat. Pe 29 iulie, basistii “au luat o bataie” cu 9 la 1. Urmatoarea “bataie electorala” s-ar putea sa fie “mult mai crunta” Poporul roman, rabda, iarta, dar nu uita.

Pana acum cateva saptamani, toti oficialii si ziaristii occidentalii erau pentru mine, un fel de “turnuri de control, exemple de profesionalism si de corectitudine” De acum incolo, pe unii oficiali europeni si americani, precum si pe unii ziaristi  straini, ii voi considera ca fiind “cel putin superficiali” Recunosc, in gand am alta catalogare, dar nu-mi permite tastatura sa ma exprim.

Dupa aflarea deciziei CCR, am stat de vorba cu oameni din zona pe care o reprezint in Consiliul Judetean. Intoarcerea lui Traian Basescu i-a indarjit si mai mult. La viitoarele alegeri, voturile obtinute de PDL si  satelitii sai vor putea fi numarate „pe degete”

UPDATE: Impotriva vointei a 7,4 milioane de OAMENI, Basescu se intoarce la Cotroceni. Am scapat de Roberta si de „buldog” dar ”am dat” de Gordon, Merkel si Barosso. Un lucru este clar, dreptate exista doar la DUMNEZEU. Va trebui sa ne obisnuim cu asta si sa mergem mai departe. Ramane valabil ce am scris in articol.

