In urma revenirii mele in PNL, am primit o propunere, considerata de mine mai mult decat onoranta, venita in special din partea  colegilor liberali de pe Valea Ruscovei, presedinti de organizatii, primari si viceprimari, respectiv de a-i reprezenta in viitorul Consiliu Judetean, evident cu respectarea procedurilor statutare referitoare la stabilirea listelor de candidati.

Sambata 28 aprilie 2012, conducerea PNL Maramures a validat candidatura mea pentru un loc de consilier judetean, pe lista USL.

Sunt onorat de faptul ca propunerea de candidatura a fost sustinuta de catre: presedintele PNL Maramures, Radu Stef,  primarul municipiului Baia Mare, Catalin Chereches si de catre toti colegii liberali din conducerea PNL Maramures. Sunt onorat de faptul ca am fost sustinut si promovat pe un loc eligibil, de catre PNL, partid care face parte, alaturi de PSD si PC, din  cea mai puternica alianta politica constituita dupa 1989, respectiv USL.

In viitorul Consiliu Judetean, imi propun sa reprezint, in primul rand, interesele generale ale maramuresenilor, sa contribui la aplicarea planului de dezvoltare a judetului Maramures, propus de USL.

Imi propun, sa reprezint  in mod special, electoratul maramuresean de nationalitate ucraineana, tinand cont de faptul ca in viitorul Consiliu Judetean, niciun alt partid nu va avea reprezentanti din aceasta zona. Imi propun sa contribui la dezvoltarea comunitatilor de pe Valea Ruscovei, impreuna cu primarii liberali, Pavel Tudic, Ioan Turcin si Stefan Oncea. Sunt convins ca echipa USL de pe Valea Ruscovei va colabora foarte bine cu Zamfir Ciceu, viitorul presedinte al Consiliului Judetean Maramures.

Provenind din PNTCD, intentionez sa-i reprezint si pe taranistii  maramureseni veritabili, condusi de Gheorghe Siman, pe cei care nu au depus liste de candidati, deoarece nu au dorit sa-l urmeze pe Aurelian Pavelescu si pe reprezentatii sai din Maramures, de fapt niste  “iepuri electorali” ai lui Mircea Man.

In decursul anilor am desfasurat o activitate politica destul de intensa  in zona relatiei cu mass media locala si in promovarea subiectelor politice in mediul online. Din postura de consilier judetean,  intentionez sa  acord in continuare o atentie speciala utilizatorilor de internet,  tineri sau mai putin tineri. Imi propun sa discut deschis cu acestia problemele legate de administrarea Maramuresului.

„Liber sunt nesupus iar deasupra mea doar Dumnezeu va sta”  suna  versurile  imnului PNL.  Cu acest gand voi intra in campania electorala, alaturi de maramureseni, alaturi de toti colegii mei din USL, convins fiind ca judetul nostru poate deveni unul de exceptie.

Uniţi suntem Puternici!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.