USL a demonstrat sambata ca este o adevarata forta politica capabila  sa castige alegerile si sa readuca normalitatea in viata politica romaneasca.

Proiectul politic al USL a fost prezentat  clar si concis de catre presedintele PNL, Crin Antonescu:  „Sigur că particularitatea cu totul memorabilă este că noi, un partid nedezmințit de dreapta, vom da votul pentru un prim ministru de stânga. Poate și mai spectaculos este că PSD va investi drept candidat al USL, implicit și al său, la președinția României, un om de dreapta. Acestea sunt însă la nivelul cel mai de sus doar semnele angajamentului unei construcții împreună. Știu și știți toți câte sunt și care sunt diferențele între noi. Avem nevoie acum însă pentru o vreme să stăm împreună, să construim împreună fiecare cu ce avem mai bun pentru că suntem două partide, două ideologii, dar avem o singură țară care acum și în anii următori are nevoie de noi toți

La Congresul PNL, am schimbat cateva vorbe cu Sorin Frunzaverde. Era foarte emotionat de modul in care a fost primit de catre delegatii la Congres. Mi-a multumit pentru vot,  mi-a spus ca PNL reprezinta cu adevarat dreapta politica romaneasca si ca USL va castiga  alegerile. Eu nu am niciun motiv sa nu-l cred.

PDL-ul si  satelitii sai, ar trebui sa se gandeasca serios la opozitie. Intr-o tara democratica este nevoie si de asa ceva. Tare ma tem ca ” adunatura portocalie” nu este in stare nici de asta.

