In articolul Liber sunt nesupus, am detaliat motivele demisiei  mele din PNTCD. Am acumulat destula experienta politica pentru a-mi da seama ca Aurelian Pavelescu va duce partidul in derizoriu. Am renuntat inclusiv la calitatea de ales local al PNTCD si m-am inscris in PNL, pentru a nu fi asociat in niciun fel   cu astfel de “catastrofe politice”.

Cand  toata lumea fuge de PDL, Aurelian Pavelescu se aliaza in mod rusinos cu cei care au “parjolit” tot ce au intalnit in cale.

La semnarea protocolului  de colaborare dintre PDL si PNTCD, liderul “pavelist” din Bucuresti declara ca: daca Eminescu ar fi trait astazi, in mod sigur s-ar fi inscris in PNTCD. In “aripa” Pavelescu, se intelege si probabil   ca ar fi semnat protocolul cu Elena Udrea. Jenant miseilor!

In cadrul emisiunii Actualitatea, difuzata marti 3 aprilie, pe postul de televiziune B1 TV, Dan Mihalache, consilierul presedintelui PNL , Crin Antonescu,  ma considera un reprezentant al taranistilor  vechi, al celor care dezaproba aceste asocieri catastrofale cu PDL. Click aici pentru a urmari inregistrarea emisiunii.

Chiar daca  sunt liberal cu acte in regula, asocierea cu taranistii adevarati ma onoreaza  si voi incerca sa-i reprezint cat mai bine posibil in cadrul PNL si implicit USL.

