Zamfir Ciceu este candidatul USL la presedintia Consiliului Judetean Maramures.

Consider ca din acest moment, USL Maramures trebuie sa actioneze ca o adevarata echipa, pentru a castiga detasat presedintia CJ Maramures.

Zamfir Ciceu este un politician tanar, energic, cunoscator al problemelor cu care se confrunta judetul Maramures. Am convingerea ca Zamfir Ciceu este o solutie buna pentru presedintia CJ Maramures.

Faptul ca Zamfir Ciceu este singurul candidat la presedintia CJ, propus de PC, parte a ACD si implicit USL, poate fi un avantaj pentru Maramures. O sa dezvolt subiectul, dupa castigarea de catre USL a alegerilor locale si a celor generale.

Este  adevarat ca Zamfir Ciceu nu are un grad de notorietate foarte ridicat, dar acest neajuns poate fi recuperat in cadrul unei campanii electorale energice,  in care primarii USL vor avea un rol hotarator.

Scriam nu demult ca voi sprijini candidatul USL, oricare ar fi numele acestuia. In cazul lui Zamfir Ciceu, nici nu imi este greu sa ma tin de cuvant, ca doar am fost colegi de facultate.

UPDATE 1: „Masinaria” politica a USL, incepe sa functioneze. Zamfir Ciceu, candidatul USL la presedintia CJ Maramures, a avut primele contacte cu primarii de pe Valea Ruscovei. A fost asigurat ca va avea sprijinul acestora.

UPDATE2: Astazi, sambata, 24 martie, la Sighetu Marmatiei, Zamfir Ciceu, candidatul USL la presedintia CJ Maramures s-a intalnit cu primarii PNL si PSD din „Maramuresul Istoric”. Reuniunea a fost prezidata de presedintele PNL Maramures, Radu Stef.  Am participat la reuniune in calitate de invitat  si am observat faptul ca primarii PNL si PSD reprezinta o adevarata forta capabila sa asigure victoria in alegeri a USL Maramures. Asa cum am preconizat in articolele scrise nu demult, USL Maramures incepe sa devina o adevarata echipa.