Am puterea sa recunosc faptul ca altfel trebuia sa „sune” textul din acest articol. Recunosc ca l-am schimbat dupa „numaratoarea” lui Videanu. Am schimbat textul dar nu am schimbat „slagarul”. Este vremea voastra „dragi'” PDL-isti. Dedic melodia cantata de „maestrul” Guta si „Printesa Ardealului” PDL-istilor din lumea intreaga. Am o singura rugaminte: nu-i uitati pe „colegii taranisti” care v-au ajutat in campanie, luati-i cu voi oriunde veti merge. Eu unul nu o sa-i urmez.

Sincer va doresc succes in gestionarea treburilor tarii, chiar daca voi fi condus in continuare de Elena Udrea,Videanu, Flutur, Boureanu, Hoara, Stolojan, Stoica si alte „portocale mecanice”. Nu stiu cum se va descurca Mircea Dinescu, dar eu unul nu am de gand sa plec nicaieri. Romania e si tara mea.

Recunosc de asemenea ca „maestrul” Guta este mai tare decat INSOMAR-ul. „Hai mandro sa stampilam” a fost mesajul codificat care a fost respectat cu strictete. S-a stampilat exact cat trebuia. Asa ne trebuie, daca noi am mizat pe Dida Dragan si Victor Socaciu.

UPDATE 2011:

– Videanu a fost disponibilizat si are mari probleme cu plata utilitatilor la garsoniera din Snagov.

– Flutur a luat-o razna si  scrie cu oi pe dealurile Bucovinei.

– Hoara a castigat concursul ploaia de stele verzi, organizat de Sindicate.

– Printesa Ardealului a fost arestata pentru contrabanda cu tigari.

– Mircea Dinescu nu a trecut Dunarea, in schimb Solomon, primarul Craiovei,  a trecut la UNPR via  arestul politiei.

– Taranistii care l-au votat pe Traian Basescu cauta si acum sapca cu insemnele partidului, aruncata de marinar in multime.

– USL-ul mizeaza si acum tot pe Dida Dragan si Victor Socaciu.

– In continuare, politica romaneasca este un fel de…Elena Udrea.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

