Mergem mai departe. Exista viata si dupa 22 noiembrie 2009. Niciodata nu am urmarit sa castig cu orice pret, nici inainte de 1989 si nici dupa. Sunt mandru ca am facut parte din echipa  lui Crin Antonescu. A fost o campanie foarte grea, pe parcursul căreia a trebuit să facem faţă la două maşinării uriaşe de propagandă. Ma bucur ca am reusit  „sa ne batem”  cu ei de la egal la egal in mediul urban. Acest lucru dovedeste ca nu au putut manipula chiar pe oricine.  Pe Crin l-am sustinut din convingere. Sunt sceptic in ceea ce priveste sansele candidatilor ramasi in cursa de a ma convinge sa-i sustin public asa cum l-am sustinut pe Crin Antonescu. Evident ca la 6 decembrie 2009 voi vota scrasnind din dinti pentru salvarea firavei democratii romanesti.

UPDATE 1 : Traian Basescu o cauta cu lumanarea. Continua sa se creada  „sfantul”  care pluteste deasupra clasei politice din Romania.

UPDATE 2 : Ma intreb ce s-ar fi intamplat cu un presedinte al unei tari din occident daca ar fi fost filmat dand un sut unui catel pe strada. Am spus catel, deoarece lovirea unui copil este de neimaginat.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

