ILIESCU - EXTERNARE - AMINARE

In ziua de 12 iulie 2009, am postat pe acest blog articolul  Crin Antonescu in turul doi.

In articolul respectiv scriam urmatoarele:

„Risc un pronostic: Dupa doua ore de la  anuntarea candidaturii lui Traian Basescu, isi va anunta intrarea in cursa pentru Cotroceni si Sorin Oprescu. Din acel moment lucrurile se vor schimba radical. Atentia electoratului se va indrepta spre noul candidat, Traian Basescu va trece in planul doi, iar mister Geoana va pierde procente importante.

In aceste conditii, intrarea lui Crin Antonescu in turul doi va fi asigurata. Prevad ca din acest scenariu nu vor lipsi nici taranistii, care vor intra in lupta electorala alaturi de Crin Antonescu. 

Riscant pronostic nu-i asa ?. Vom trai si vom vedea. Daca voi avea dreptate, o sa revendic un post de analist politic la OTV, iar daca nu, voi ramane pe mai departe blogger.”

La acea vreme articolul a starnit numeroase comentarii, inclusiv in presa locala maramureseana (www.emaramures.ro). Putini credeau atunci ca pronosticul meu, privind intrarea in cursa a lui Sorin Oprescu, se va adeveri. Iata ca am avut dreptate. Evident ca imediat dupa confirmarea pronosticului, am revendicat postul de analist politic la OTV. Nu l-am obtinut. Am picat la „testul Elodia”. Asa ca,  raman pe mai departe blogger taranist.

