nr_3008_faza_zilei2

Personal nu prea cred în scenarii şi am o oarecare încredere în instituţiile statului. Susţin întotdeauna că actualele instituţii, cu toate tarele lor, sunt de preferat celor din perioada dictaturii comuniste. Totuşi anumite acţiuni, cum sunt aceste veritabile campanii mediatice de combatere a corupţiei, sunt pe cale să mă determine să-mi pierd şi dramul de încredere pe care îl am în principalele instituţii ale statului.

Deşi mă străduiesc, nu prea reuşesc să înţeleg, de ce lupta împotriva corupţiei atinge apogeul în preajma campaniilor electorale. În toate talk-show-urile, reţinerile şi arestările televizate sunt întoarse pe toate feţele, calculându-se pierderile de imagine suferite de actorii politici implicaţi în aceste scandaluri.

Cert este că se alege praful din marea majoritate a acestor bătălii împotriva corupţiei transmise la televizor. Şi atunci cum să nu-i cred pe cei care spun că toate aceste scandaluri, sunt de fapt reglări de conturi între diferitele tabere ale oligarhiei politico-economice. De aici rezultă şi interesul enorm pentru numirea şefilor instituţiilor care „furnizează” informaţii. După cum observaţi din imagine, în acest sezon se poartă cascheta cu telecomandă.

