crin_antonescu4

 La Congresul PNŢCD din 21 ianuarie 2007, Crin Antonescu  a spus : “Cu ţărăniştii nu suntem în relaţii, cu ţărăniştii sunt frate”.

 

Este adevărat că în politică nu prea există recunoştinţă  şi nu sunt foarte  convins de faptul că fraţii noştri liberali îşi vor aminti că în 1996, ţărăniştii le-au întins o mână frăţească şi i-au adus în Parlamentul României. Totuşi, prin alegerea lui Crin Antonescu în fruntea PNL, există speranţe că  PNL şi PNŢCD ar putea colabora în viitor. Acest lucru mi-a fost confirmat de Victor Ciorbea, la întălnirea recentă de la Baia Mare.

 

Neimplicat în  măgării politice, familist convins, cu capul pe umeri, Crin Antonescu este un liberal de treabă.

 

Nu ascund faptul că în 1990, am devenit membru PNL, iar în perioada 1992 -1995, am fost consilier local al acestui partid. M-am înscris în PNŢCD după trecerea în eternitate a Seniorului Corneliu Coposu. La înmormântarea sa au participat sute de mii de oameni, veniţi din întreaga ţară. M-am alăturat şi eu acestui curent de simpatie care a contribuit la victoria Convenţiei Democrate, la alegerile generale din 1996.

 

Evident că mi-aş dori ca PNŢCD să  prezinte un candidat capabil să intre în finală  la  alegerile prezidenţiale din acest an. Dacă acest lucru nu va fi posibil, în turul doi,  am cu cine să votez: Crin Antonescu.

 

 

