images

Ludovica Pârvu, vicepreşedinte PSD Maramureş, se lăuda anul trecut că PSD-iştii băimăreni au reuşit să-i slăbească inima primarului liberal Cristian Anghel.

Se pare că această tactică politico-cardiologică aplicată de PSD are rezultate.

Şi eu am început să am palpitaţii la inimă mai ales după „atacul dur” lansat asupra mea de către exdeputatul Dan Mihalache.

Eu îi reproşam exdeputatului Mihalache că vorbeşte despre problemele maramureşenilor în totală necunoştinţă de cauză. Mă refeream la problema agenţilor economici din domeniul exploatării lemnului.

În replică , într-o emisiune televizată, Dan Mihalache mi-a sugerat să mă deplasez în Poienile de sub Munte, pentru a afla despre problemele cu care se confruntă cetăţenii acestei comune.

Ce nu ştie bucureşteanul Mihalache, este faptul că începând cu anul 1840 toţi înaintaşii mei au locuit în  Poienile de sub Munte, cea mai mare comună din Maramureş.     Eu m-am născut în casa părinţilor mei din Poienile de sub Munte, naşterea fiind asistată de moaşa comunală şi sunt consilier local în Poienile de sub Munte de când Nicolaie Văcăroiu a devenit prim-ministru.

 

Ion Beuca, ţărănist suferind de „cardiopatie pesedistă”

 

 

