foto-volkswagen-touareg-r50-poze-cu-masini-touareg1

Cam pe la mijlocul mandatului, prefectul judetului Maramureş, Gyongyike Bondi, a primit din partea Ministerului Administraţiei şi Internelor, un jeep Volskwagen „Touareg”.

Autoturismul a fost repartizat d-nei prefect pentru a se putea deplasa uşor în …teren.

La vremea respectivă, în legătură cu acest subiect, d-na prefect a declarat presei următoarele: „Eu una nu am vrut o maşină de teren. Chiar i-am spus ministrului Blaga că, dacă tot e să se dea autoturisme pentru prefecturi, aş prefera altceva decât un Touareg. Mi-aş fi dorit mai degrabă un „Audi” dar, dacă aşa s-a decis la centru, asta am primit”.

Având în vedere faptul că, potrivit declaratiei, d-na prefect nu prea avea intenţia să bată drumurile Maramuresului, consideram atunci că în locul „Touaregului ar fi fost mult mai utilă pentru maramureşeni o ambulanţă utilată cu echipamente medicale performante.

Ţinând cont de vremurile de maximă austeritate, dictată de la nivel guvernamental, probabil că viitorul prefect va casa „Touaregul” d-nei Bondi prin programul „Rabla”  şi va achiziţiona un  „Logan” ultimul răcnet.

Între timp, ambulanţe s-au mai achiziţionat, baiul este că acestea nu au „pilot automat” iar posturile de şofer  s-ar putea  „să sufere de blocaj guvernamental”.

 

Drum bun domnule prefect !

Multă sănătate maramuresenilor!

 

