
Pot să înţeleg faptul că un demnitar are copii neastâmpărati, care nesocotesc regulile de circulaţie sau provoacă scandaluri prin barurile de noapte, gândindu-se la faptul că “le rezolvă tata pe toate”.
Dar nu inteleg nici in ruptul capului, cum poate ocupa funcţia de ministru al Tineretului !!!, o mamă a cărui fiu apare în preajma unor simboluri sataniste şi, mai mult, în ipostaze care tind să demonstreze că are înclinaţii homosexuale.
România este o ţară creştină, iar doamna ministru trebuie să conducă destinele tinerilor din această ţară. Sorina Plăcintă se declară mândră de fiul ei şi se bucură că l-a crescut aşa. Mă ia cu fiori când mă gândesc la capacitatea doamnei Plăcintă de a promova strategii pentru tinerii români.
Şi staţi aşa, că e de-abia inceputul…dacă se va continua în acest mod, în curând vom avea miniştri care vor promova „desfrâul” la nivel guvernamental.
“Sfârşitul” este aproape oricum!
septembrie 22, 2009 at 6:12 pm
Din pacate,temerile mele se adeveresc:
http://www.realitatea.net/comisia-prezidentiala-propune-legalizarea-prostitutiei-si-dezincriminarea-consumului-de-droguri–cum-comentati_621307.html
septembrie 3, 2009 at 12:07 pm
PNTCD are reprezentanti in administratia publica locala. De Gheorghe Ciuhandu ati auzit?
In Maramures avem 2 primari, 2 viceprimari si 24 consilieri locali.Uite ce-am ajuns.Sa dau raportul lui “Iuda”. Se pare ca politica este “lucrul dracului”.
septembrie 3, 2009 at 10:52 am
Stimabile…nu pot intelege cum de nu realizati ca nu contati in economia spectrului politic ca si partid sau individ!
fiti realist…taranistii nu vor mai avea reprezentanti nici in parlament nici in administratia locala…partidul a fost compromis in guvernarea 96-2000 cand ati pus premkier un oligofren iar sef era o fosila care mergea in papauci la Camera!
Obisnuiti-va cu ideea ..daca vreti sa faceti politica incrieti-va in partidul rosu (psd), portocaliu(pdl)sau albastru (pnl)…care nici ei nu au valori individuale..
august 19, 2009 at 7:56 am
penibil , patetic si lipsit de consistenta!
dreptul de a scrie nu il ia nimeni dar politica pe blog e ca si sexul pe internet!
august 19, 2009 at 4:16 pm
Pana la urma eu nu va cer sa ma votati.Niciodata nu ma voi adresa electoratului ostil.Nu urmaresc obtinerea de functii la nivel inalt, fac politica la nivel local iar la acest nivel va asigur ca ma descurc binisor.
august 13, 2009 at 7:16 pm
Nu cred că-i de acolo.Ăsta e ăla cu arginţii, iar ăia cu arginţii sunt în cealaltă gaşcă.
august 14, 2009 at 6:38 am
Foarte spiritual…de ce nu va apucati de altceva ca in politica ati dat chix!
august 14, 2009 at 3:31 pm
Asa se vede din iad situatia mea? Sigur ca am dat chix, deoarece in “lumea” asta politica, am avut de lucru nu cu un Iuda ci cu mult mai multi.
august 12, 2009 at 8:50 pm
Iuda Iscarioteanul ???
Asta precis e din gashka lu’ Congresu’ lu’ Peshte fiertu’ !
august 14, 2009 at 6:37 am
Desteptule…da tu din al cui Congresu lu Peste esti?
august 11, 2009 at 9:25 am
SUNTETI OBOSITOR DAR SI DE ADMIRAT IN PERSEVERENTA DE A SCRIE, A SCRIE SI A NU RENUNTA LA A SCRIE!
IN ALTA ORDINE DE IDEI AM SPUS ODATA CA PNTCD ESTE UN PARTID ISTORIC DEVENIT ISTORIE!
DACA CHIAR AVETI RESURSE SI CRED CA AVETI, ALEGETI-VA UN ALT MOD DE MANIFESTARE DAR NU MAI STATI INTR-UN PARTID CARE A DEVENIT: PENIBIL, JENANT SI PATETIC!
SE RASUCESC OASELE LUI MANIU IN MORMANT!
august 11, 2009 at 11:44 am
Brrr !!!, mi s-a zburlt părul pe cap cand am vazut cine comenteaza pe blogul meu: Iuda Iscariotul !!!. Nu voi asculta de aceste indemnuri.
august 7, 2009 at 10:42 pm
foarte aproape, clar!
august 2, 2009 at 10:13 am
PATAPIEVICI FURA CAT RIDZI SI UDREA LA
URIASA ACTIUNE DE SPALARE A BANILOR LA ICR NEW YORK ( 1.000.000$ FURATI DIN BUGETUL ICR IN TREI ANI ) U.S. Treasury – Office of Terrorism and Financial Intelligence (TFI) The goal is to disrupt and dismantle money laundering organizations and prosecute money launderers to the fullest extent of the law. ICR NEW YORK IS A CRIMINAL ENTERPRISE ACTING IN U.S. Fragment de articol DIN NEW YORK MAGAZIN; Dupa cum vedeti din acest ultim rand, aceasta expozitie este suportata din banii publici,din banii din taxe ale romanilor.Pentru a inchiria un spatiu la o galerie, in acest cartier de elita, timp de o luna de zile, costa in jur de 40.000$. Trebue mentionat ca toate expozitiile si evenimentele culturale ,de la venirea directoarei Corina Suteu sunt facute la galerii,teatre si cinematografe particulre.Este o operatiune de peste un milion de dolari.Faptul ca ICR, New York are o superba galerie de arta si o sala de spectacole face ca lucrurilr sa fie extrem de suspecte.( Mentionez ca nici odata inainte de directoratul Patapievici ,nu sa facut vreo actiune culturala in afara perimetrului ICR, pentru a nu se arunca banii pe fereastra ) Desvaluind aceste lucruri este evident ca trebue deschisa imediat o ancheta si gangul PATAPIEVICI bagat in puscarie”
De jumate an sa infintat un ICR paralel numit galeria SLAG. De si se vrea particulara, marea majoritate a manifestatilor tipice patapievicene sunt sponsorate
de ICR, adica din banii de taxe a romanilor. Se incearca derutarea controlului financiar si a comunitatii romanesti din New York. Galeria este condusa de un fel de doamna numita Irina Protopopescu. si se pricepe la arta ,cum eu ma pricep la stomatologie. Actiunea este atat de infantila incat intradevar ramai ca la dentist. Fiecare actiune a ICR -ului este un scandal dar cred ca scandalul cel mai mare este ca clanul mafiot din jurul presedintelui Basescu este in libertate. In acest sens va apare in curand in ziarul New York Magazin o scrisiare deschisa adresata catre Traian Basescu presedintele de onoare si de facto al Institutului Cultural Roman, cerand o ancheta prezidentiala . Ea este semnata de zeci de intelectuali si artisti romani din USA .Un ziarist din Bucuresti se intreba cine va urma dupa Ridzi si Udrea. Probabil Patapievici.
AM ATENTIONAT FBI SI TFI DESPRE ACEASTA ACTIUNE DE “SPALARE A BANILOR ”
Robert Horvath DEVA artist New York devagallery.com
PS : Pentru a vedea noile mizerii patapievicene deschideti:http://www.icrny.org/ SLAG Gallery :AGAINST ALL ODDS – ROMANIAN ARTISTS SI LABYRINTH – GHEORGHE FIKL
Scris de ROBERT HORVATH NEW YORK
august 2, 2009 at 1:14 pm
Si eu ma indoiesc de faptul ca astfel de actiuni au efect in promovarea imaginii Romaniei in SUA.In cel mai bun caz sunt risipa de bani publici in vremuri de criza.
iulie 31, 2009 at 3:47 pm
…da’, imi place interpelarea ! si cred ca somnul e o “stare de spirit” care convine de minune celor care doresc sa manipuleze…politic sau nu ! In general nu am somn, domnu’ Florin Buda…visez cu ochii deschisi la “viitorul luminos al patriei” propus de partidele de stinga…imprejur ! Pe loc repaus… O zi superba si toate cele bune ! Fara a glumi, zilele si mai ales noptile noastre ar fi cu mult mai triste…nu credeti ?
iulie 31, 2009 at 3:15 pm
In politica valoarea sunt voturile primite,consider daca nu ai primit voturi de la electorat nu ai valoare politica.Tu personal ai ceva cu acest partid PDL care totusi doreste ceva sa faca acum .Probabil ca merita acest partid sa primeasca ce a primit PNTCD de la ei cind guvernul Ciorbea trebuiea sa inchida intreprinderile nerentabile in perioada 1997-2000 si atunci am avut acotd.PD era la guvernare .
iulie 31, 2009 at 4:31 pm
Sigur ca PDL-ul merita sa primeasca ceva, din partea PNTCD-ului:un sut “in partea dorsala”.
Taranistii au incasat tot pasivul guvernarii, 96-2000, iar PD-istii si-au arogat toate meritele.Ce-i drept, nici liberalii nu s-au comportat grozav cu noi.
iulie 31, 2009 at 1:34 pm
Doamna Placinta nu este in niciun caz o “valoare”.
iulie 31, 2009 at 12:47 pm
Domnule Beuca nu te lega de familie mai ales ca esti tata si bunic,filcitari,.Doamna Placinta in judetul Vrancea este o valoare numai pentru faptul ca a reusit si a primit voturi intrun judet al PSD.Daca PNTCD avea in fiecare judet un membru de valoarea doamnei Placinta ,nu se ajungea aici cu partidul.Eu voi participa la congresul statutar organizat de domnul presedinte Marian Petre Milut.
iulie 31, 2009 at 7:58 am
Ca să fie mai vizibilă problema, haide-ți să o mărim de cateva zeci de ori. Să presupunem că nu e vorba de o doamnă ministru ci acum avem un episcop și ca să fie și mai vizibilă buba – este gay.
Bun.. nici acum, când am mărit problema de 50X tot nu se observă nimic ciudat? Desi oficial totul e OK, bunul simț e de altă părere…
Dacă n-o recunoasteți pe față.. măcar recunoașteți-o înăuntrul vostru.
iulie 31, 2009 at 12:06 pm
Asta da demonstratie.Va multumesc.
iulie 30, 2009 at 11:17 pm
Din cate stiu eu, Romania este o tara laica, unde toti suntem egali in fata legii, avem aceleasi drepturi.
Chiar si homosexualii, chiar si mama unui ateu care ar putea fi si homosexual
iulie 31, 2009 at 6:54 am
Foarte corect, insa mama unui ateu carea ar putea fi si homosexual, nu este cea mai potrivita persoana pentru a ocupa functia de ministru, la Ministerul Tineretului. Daca era la Ministerul Transporturilor nu as fi comentat absolut nimic.
iulie 30, 2009 at 11:25 am
Care-i problema domnu’ Danut Chidon? Ati visat urat? Ce v-a apucat cu PSD? Doamna Plăcintă reprezinta Partidul Democrat (minus) Liberal.
Revenid la subiect: trebuie sa acceptam ca nu avem noi dreptul etic sa judecam si sa dam verdict aici. Dar bunul simt ne spune ca ceva nu-i chiar firesc, nu trebuie confundata libertatea cu libertinajul.. lucru care-l cam gasim pritre tinerii nostri.
iulie 30, 2009 at 11:39 am
Nici nu stiti cat ma ajuta comentariul dumneavoastra. Va multumesc.
iulie 30, 2009 at 10:47 am
scoateti de la guvernare PSD !
iulie 30, 2009 at 11:26 am
Chiar asa de puternic ma credeti? Daca as putea i-as scoate cu fulgi cu tot.
iulie 30, 2009 at 11:37 am
No, eu daca as putea, i-as scoate si pe PDL-isti si as face un guvern de taranisti, numai ca, la cati am mai ramas, putem forma cel mult o echipa de tenis de camp. Glumesc desigur.
iulie 30, 2009 at 10:46 am
Statul roman nu se defineste prin ortodoxie. Ministrii nu trebuie sa invete lumea sa se roage sau sa fie homofobi si fundamentalisti!
iulie 30, 2009 at 11:11 am
De acord cu dumneavoastra, statul nu se defineste prin ortodoxie iar ministri nu trebuie sa invete lumea sa se roage si nu trebuie sa fie homofobi sau fundamentalisti. Totusi, un ministru al Tineretului, vrea, nu vrea, trebuie sa elaboreze strategii pentru majoritatea covarsitoare a tinerilor din Romania. Doamna Placinta a demonstrat ca nu este capabila de asa ceva.Doamna ministru se bucura ca si-a crescut in acest mod fiul. Nu am nimic cu tanarul Placinta, dar nu-mi convine faptul ca mama acestuia este pusa sa se ocupe de tot tineretul Romaniei, inclusiv de baietii mei care au cam aceeasi varsta. Stiu ca nu voi rezolva mare lucru dar cel putin spun ce nu-mi convine.
iulie 30, 2009 at 11:20 pm
A fi ateu, sau a fi homosexual, nu este gresit.
SI eu ma indoiesc ca mama lui l-a crescut ca sa devina homosexual, deci care e legatura ?
iulie 30, 2009 at 12:12 am
lukm, înseamnă că am citit cărţi foarte diferite
Cât despre doamna Plăcintă, vă dau dreptate domnule Beuca, e foarte nepotrivită pentru funcţia de ministru dar nu asta e maniera prin care trebuie să luptaţi împotriva ei. Politica “old school” nu mai ţine.
Şi apropo, sunt din Satu Mare.
iulie 30, 2009 at 5:40 am
Va multumesc pentru sugestii. Drept sa va spun, nu urmaresc neaparat obtinerea de capital politic.Ma bucur ca suntem “vecini”. Imi plac oamenii cu personalitate care spun deschis ceea ce au de spus. Poate o sa avem ocazia sa ne intalnim.
iulie 29, 2009 at 9:20 pm
Draga Claudiu, ti-as raspunde pe blogul tau dar crede-ma,ceva ma retine….nu ideile preconcepute,in niciun caz.Cat despre cititul CARTILOR cred ca am citit mai multe decat ai putea tu numara…Insa nici o carte nu ma va convinge ca mucegaiul e floare,pelinul e miere, ANORMALUL e NORMAL!!! Desigur, este necesar si mucegaiul si pelinul in viata si le accept pentru ca ….ma ajuta sa apreciez mai mult floarea si mierea….
iulie 29, 2009 at 7:53 pm
Daca toti tinerii din Romania ar fi precum Andrei Placinta (cu sau fara aceeasi orientare sexuala), ar fi de 1000 de ori mai civilizata. Satanist, poate in mintea voastra dementa.
Ar trebui sa iti aduc aminte ca Romania este un stat laic, imbibat cu crestini ipocriti care “nu judeca”, ca tine, si cred ca ai dreptate in privinta asta.
iulie 29, 2009 at 8:09 pm
Am aprobat comentariul tau, in schimb eu nu prea am ce comenta.
iulie 29, 2009 at 7:35 pm
lukm, ai idei preconcepute.
Fiecare are dreptul să facă ce vrea, atâta timp cât nu deranjează pe altcineva. Pe tine cu ce te deranjează băiatul ăla?
Ţi-a făcut ţie ceva? Nu cred. Deci, care e problema TA?
Eu vă recomand să faceţi ceva util decât să căscaţi urechea la toate ce se zic la televizor, în special la emisiunile de ştiri şi scandal. Citiţi o CARTE!
iulie 29, 2009 at 7:45 pm
Pe mine nu cred ca reusiti sa ma manipulati.Nu o sa renunt asa de usor.Va repet,pentru mine nu baiatul este problema, ci doamna ministru. Chiar incerc sa fac ceva util, incerc sa iau atitudine impotriva unei numiri nepotrivite la Ministerul Tineretului.
iulie 30, 2009 at 7:38 am
Diule, cea mai bună lecţie pe care am învăţat-o este simţul măsurii.
Referitor la “libertatea” ta, Papa Ioan Paul al II-lea spunea :
“A fi liber nu înseamnă că poţi face ce vrei, ci să ai dreptul să faci ceea ce trebuie”
sau Antoine de Saint-Exupery,
“Libertatea nu este absenţa regulilor, iar odinea nu este absenţa libertăţii”
Concluzia te rog să o tragi singur.
iulie 29, 2009 at 6:54 pm
Domnule Beuca sa demaram comentariile despre Congresele simultane ale PNTCD Sirbu si Milut programate pentru 12 septembrie, anuntate azi la Timisoara de Radu Sirbu, vezi PNTCD Cluj.Incep eu: cum se vor alege delegatii, care e norma,cine de la centru tine legatura cu opozitia care de obicei nu are acces in sediul deja inchis..?
iulie 29, 2009 at 7:48 pm
Congrese simultane, opozitia din interior.Nu suna deloc bine.Tare ma tem ca ne zbatem degeaba. Eu unul am obosit.
iulie 29, 2009 at 10:05 pm
Cred ca aveti dreptate si exprimati pozitia majoritatii membrilor PNTCD. E discutabil daca simultaneitatea rezolva problema, cine arbitreaza, etc
iulie 29, 2009 at 6:23 pm
Subscriu la cele spuse de d-voastra. Ma uit cu ingrijorare la copiii si uneori ma gandesc cum as putea masca hidosenia lumii in care traiesc pentru a nu-i afecta prea tare!!! Pana la urma, ei sunt cei pe care ne vom sprijini batranetea…!
iulie 29, 2009 at 5:24 pm
Eu nu condam libertatea. Nu am nimic cu tanarul Placinta dar nu-mi convine faptul ca mama acestuia este pusa sa se ocupe de tineretul Romaniei, inclusiv de baietii mei care au cam aceeasi varsta.
iulie 29, 2009 at 5:20 pm
Doamne!!! ….ce prost intelegem noi libertatea!!!! Draga Claudiu,ai libertatea de a considera si anormalul ca fiind normal,adevarat!!! Ai grija ce faci cu aceasta libertate! Normalul vine de la norma iar norma inseamna lege.Acolo unde legea lipseste se instaleaza haosul…Si mai exista ceva: acele legi nescrise ale moralei si bunului simt.
iulie 29, 2009 at 2:54 pm
Ţi-am răspuns: http://diu1.wordpress.com/2009/07/29/o-tara-libera-si-oameni-care-condamna-libertatea/
iulie 29, 2009 at 2:13 pm
vai…..
iulie 29, 2009 at 2:13 pm
[...] liberă şi oameni care condamnă libertatea iulie 29, 2009 Trebuie să citeşti întâi asta ca să înţelegi despre ce [...]
iulie 29, 2009 at 5:19 pm
V-am raspuns printr-un comentariu postat pe blogul dumneavoastra.
iulie 29, 2009 at 12:46 pm
Deja m-am obisnuit cu rasplata celor care contribuie in campaniile electorale, ce ma sperie este faptul ca sunt promovati oameni extrem de controversati.
iulie 29, 2009 at 12:29 pm
Placinta a contribuit cu 2 milioane de Euro în campania electorală. Este normal sa fie răsplătită.
http://www.monitorulneamt.ro/stiri/?editia=20090720&pagina=10&articol=22238
iulie 29, 2009 at 10:49 am
sa judecam numai depa fapte altfel suntem suspecti de mandrie si ,noi suntem curati destepti si morali iar ceilalti sunt damnati ?!!!!!…..
iulie 29, 2009 at 12:44 pm
Eu nu judec, eu constat niste anomalii. Daca era vorba de ministrul Transporturilor nu as fi comentat dar aici este vorba de ministrul Tineretului!!!
iulie 29, 2009 at 8:55 am
Deja desfrâul e politică de partid şi de stat.
iulie 29, 2009 at 12:43 pm
Din pacate asa este. Degradarea este una accelerata.
iulie 29, 2009 at 7:21 am
Si ce ministri am avut noi, domnule! Ati auzit ceva despre faptele(firmele) lor sau ale rudelor-matusi Tamara! Cit despre copiii lor am auzit de fiica lui Ciorbea absolventa prestigioasa de Harvard, de fiul hulitului Muresan-Ioan Avram, taranist get-beget, acceptat cu greu si votat insuficient pentru a accede in BNC, la
Congresul din 2007, alta fiind poate situatia partidului si a sa daca ar fi acces si 2-3 membri din motiunea Muresan, sistemul de vot pe motiuni importat in PNTCD sa nu traiasca!-fiul,Dan, fiind directorul unui institut de sondaje din SUA. Mi-e dor de Ioan Avram Muresan!
iulie 29, 2009 at 12:41 pm
Ma intalnesc destul de des cu Nelu Muresan. Oricum, si-a educat foarte bine fiul iar faptele pentru care este blamat nu se compara cu “magariile” guvernatilor actuali.
iulie 29, 2009 at 5:23 am
Imi place imaginea comentariului d-voastra!!! Foarte sugestiva!!! Cat despre d-na Placinta…nici o surpriza. Luati pe rand toti ministrii PD-L si o sa vedeti monumente de diletantism si incompetenta. Acest guvern nu este decat “un monstru cu doua capete” care inghite ce a mai ramas din biata Romanie.Pe mine ma ingrijoreaza mai mult faptul ca a mintit, in legatura cu declaratia de avere,cand inca nu era bine instalata in functie. Cat despre odrasla ei, nu comentez: din pacate copiii platesc pentru greselile parintilor si invers. Eu cred ca nu e drept…dar ce mai e drept in lumea aceasta?!
iulie 29, 2009 at 12:38 pm
Daca ar fi fost vorba de ministrul Transporturilor nu as fi comentat dar aici este vorba de ministrul Tineretului!!!.
iulie 28, 2009 at 10:28 pm
Dle Beuca
Multa stima ptr curajul dv.!
Asa am asuns;noua nu ne-or trebuit si deja le(ii) si avem.
Va dati seama ce se va intimpla in baza zicalei romanesti,, la placinte(…!?!) inainte…la razboi(seriozitate~bine~crestinism~etc) inapoi si
,,c’asa-i romanu’!….”tolerant si influentabil,,admirind si fiind consumatorul dependent ” al produselor~rezultatelor~creatiilor A L T O R A
Cu stima ..si speranta-n MAI si NUMAI in BINE !!
iulie 29, 2009 at 12:35 pm
Nu cred ca este vorba de curaj in ceea ce scriu.
iulie 28, 2009 at 9:08 pm
pentru un morosan sunteti de felicitat, ziceti de rau dar nu dati cu parul.
eu as zice mult mai rau.
ceva de genul : fato , dupa ce ca ai gresit acasa ne mai dai si lectii ?
iulie 29, 2009 at 12:34 pm
Foarte corect.